مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-20سياسي

طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ساماندهی نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامی هفته گذشته در نامه ای با امضای 21 نماینده مجلس به کمیسیون تلفیق با درخواست الحاق دانشگاه آزاد اسلامی به دستگاه های مشمول بند (ه) تبصره 2 جهت ایجاد ساز و کار های حداقلی .

- طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد با امضای 70 نماینده امروز توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ساماندهی نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامی هفته گذشته در نامه ای با امضای 21 نماینده مجلس به کمیسیون تلفیق با درخواست الحاق دانشگاه آزاد اسلامی به دستگاه های مشمول بند (ه) تبصره 2 جهت ایجاد ساز و کار های حداقلی شفافیت و پاسخگویی به دستگاه های حاکمیتی توسط این دانشگاه ارسال شد.

این طرح جهت ابهام زدایی حقوقی، شفافیت، پاسخگویی و رسیدگی به تظلم خواهی دانشجویان، اساتید و کارمندان این دانشگاه به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش، با وجود اصلاح اساسنامه این دانشگاه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، هنوز هیچ ساز و کار نظارتی در حوزه مالی و قضایی برای این دانشگاه در نظر گرفته نشده است.

طبق ماده 5 اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی، ماهیت حقوقی این دانشگاه غیر خصوصی و غیر دولتی تعیین شده است که این عبارت در هیچکدام از قوانین شناخته شده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شد

طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شد