مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-20اجتماعي

وعده معاون وزیر راه برای راه اندازی خط ریلی بوشهر-عالیشهر


حبیب الله طاهرخانی در حاشیه افتتاح پروژه های شهر جدید عالیشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شهر عالیشهر در دو سال گذشته با کمبودهای جدی در حوزه آموزش برخوردار بود که با همت مسؤولان دو سرانه فضا آموزشی به سطح استانداردهای کشوری و استانی ایجاد شد ک در دسترس شهروندان قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امروز در شهر عالیشهر یک هنرستان، یک دبیرستان و یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح و آماده ارائه خدمات به شهروندان شد.

طاهرخانی در خصوص اجرا طرح های جدید شهر عالیشهر ابراز داشت: امروز شروع عملیاتی پروژه مرکز سلامت با اعتبار 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی داشته ایم و امیدواریم در کنار مرکز جامع درمانی دولت بتواند بخشی از خدمات درمانی این شهر را پوشش دهد.

مدیر عامل شرکت شهرک های جدید کشور گفت: در ارتقاع سطح سلامت شهروندان مسیر دوچرخه سورای در سطح شهر شروع کرده ایم و در برنامه جامع این شهر است که کل سطح شهر را در محدوده دوچرخه سورای ببریم که در مرحله اول حدود دو کیلومتر آن شروع شده است و در فازهای بعدی کل شهر را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: در عین حال امروز در شهر عالیشهر سه مجموع فضا سبز شهری شروع به کار کرده اند که در قالب مراکز محله است و امیدواریم بتوانند یک فضا مناسب تفریحی و اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون وزیر راه برای راه اندازی خط ریلی بوشهر-عالیشهر

وعده معاون وزیر راه برای راه اندازی خط ریلی بوشهر-عالیشهر