مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-20ورزشي

«اصغر اسماعیلی» رییس هیئت نجات غریق و غواصی قم شد


در مجمع انتخاباتی «هیات نجات غریق و غواصی» استان قم که صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات «اداره کل ورزش و جوانان» برگزار شد، «اصغر اسماعیلی» با رای اعضای مجمع به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

- قم- در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان قم که صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اصغر اسماعیلی با رای اعضای مجمع به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان قم صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیر کل فدراسیون نجات غریق و غواصی و اعضای مجمع برگزار شد.

در پایان و با رأی گیری از اعضای حاضر در این مجمع، اصغر اسماعیلی با کسب 15 رأی از 16 رأی به مدت چهار سال بار دیگر به عنوان رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان قم انتخاب شد.

گفتنی است هیأت نجات غریق یکی از هیئت های مهم ورزشی است که مستقیم با جان مردم در استخرها رابطه دارد و انتظار می رودریاست هیئت با برنامه ریزی مدون به پیشرفت روزافزون این هیئت ورزشی و کاهش آسیب های ناشی در استخرها و اماکن آبی کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصغر اسماعیلی» رییس هیئت نجات غریق و غواصی قم شد

«اصغر اسماعیلی» رییس هیئت نجات غریق و غواصی قم شد