مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-20سياسي

کانون تربیتی محلی موثرترین راه برای تقویت روابط والدین با دانش آموزان


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان یزد از اجرای طرح کانون های تربیتی محلی مدارس با هدف قوی تر شدن ارتباط والدین و دانش آموزان در زمینه فرهنگی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، ابراهیم پیمان فر با حضور در شورای آموزش و پروش شهرستان مهریز، با بیان این که اجرای طرح کانون های تربیتی محلی مدارس مستلزم پیوند عمیق مد رسه و محلات است، اظهار کرد: مهمترین رکن د ر اجرای این طرح همکاری و تعامل مد یر مد رسه است.

وی افزود: در این طرح به شناسایی ظرفیت های محلی مد رسه برای اجرای فعالیت های مشترک فرهنگی، بررسی روش های جلب همکاری نهاد ها و اشخاص مؤثر د ر محله، تد وین و تنظیم تقویم اجرایی برای یک سال تحصیلی اقدام می شود.

رییس انجمن اولیاء و مربیان استان یزد گفت: برگزاری جلسات مشترک با هر یک از نهاد های د ولتی و غیرد ولتی ، اشخاص مؤثر محلی، هماهنگی برای استفاد ه قانونمند از امکانات محله برای مد رسه و بالعکس  از وظایف و تکالیف اجرای این طرح د ر سطح مدارس  است.

پیمان فر تصریح کرد: سند تحول بنیادین، مدرسه باید محور فعالیت های تربیتی  و فرهنگی محله باشد تا بتوانیم به هم افزایی برسد و از موازی کاری جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در یک محلی قرار است فعالیت تربیتی و فرهنگی انجام شود باید محور آن کانون، مدرسه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون تربیتی محلی موثرترین راه برای تقویت روابط والدین با دانش آموزان

کانون تربیتی محلی موثرترین راه برای تقویت روابط والدین با دانش آموزان