مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20سياسي

وزیر اقتصاد از خواب غفلت ضعف عملکرد گمرک خارج شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ضعف عملکرد گمرک گفت: وزیر اقتصاد باید از خواب غفلت خارج شود این در حالی است که طرح تحقیق و تفحص از گمرک را نهایی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: امیدوارم پایان خفت بار و ذلیلانه حکومت ترامپ که جهان را به سمت آشوب حمایت می کرد، برای دولتمردان آینده آمریکا درس عبرتی باشد.

وی افزود: چند بار به وزیر اقتصاد درباره ضعف کارکردی به ویژه در حوزه گمرک تذکر دادم ظاهراً هنوز توجهی نشده و اقدامی نکرده اند ولی باید دعا کنیم تا وزیر اقتصاد از خواب غفلت بیدار شود اما درباره کارکردهای مختلف در این باره تحقیق و تفحص نوشته ام.

  نماینده قصر شیرین در مجلس تصریح کرد: از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی می خواهم نسبت به تخصیص و اجرای اراضی بر جای مانده از سامانه گرمسیری هر چه سریعتر تجدیدنظر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی به علت بی توجهی به راه های منطقه به جای محکومیت باید اعدام شود.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر حیدری افزود: از نمایندگان استدعای عاجزانه دارم که در نطق و تذکرها برخی مباحث ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد از خواب غفلت ضعف عملکرد گمرک خارج شود

وزیر اقتصاد از خواب غفلت ضعف عملکرد گمرک خارج شود