مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20اجتماعي

تقویت مشارکت های مردمی در فعالیت ستاد عتبات عالیات ضروری است


استاندار گیلان با اشاره به وظایف ارزشمند ستاد بازسازی عتبات عالیات، تأکید کرد: مشارکت های مردمی در فعالیت این ستاد باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان، با اشاره به عشق و ارادت ایرانیان و گیلانیان به ائمه معصوم (ع)، اظهار کرد: نمونه این عشق و ارادت در حضور زائران ایرانی و گیلانی در ایام اربعین حسینی در کربلا معلی قابل مشاهده است.

وی پیوند ناگسستنی گیلانیان با ائمه معصوم (ع) و ارزش های اسلامی و دینی از دیرباز تاکنون اشاره کرد و افزود: گیلانیان همیشه ایام در زمان ها و به مناسبت های مختلف در صحنه حضور داشته و عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان داده اند.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه تقویت ستاد عتبات عالیات ضروری است، گفت: ستاد عتبات عالیات یک نهاد مردمی است که در راستای وظایف ارزشمندی همانند ارزش های دینی تلاش می کند.

وی با اشاره به شیوع ویروس رزمایش مواسات برای کمک به این اقشار آسیب دیده اجرایی شد که گیلانیان کمک های خوبی در این زمینه انجام دادند.

زارع به سابقه گیلانیان در این زمینه و مشارکت های مردمی اشاره و تصریح کرد: عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار تمام نشدنی است و باید از ظرفیت های مردمی برای ساماندهی موکب ها و سایر موضوعات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مشارکت های مردمی در فعالیت ستاد عتبات عالیات ضروری است

تقویت مشارکت های مردمی در فعالیت ستاد عتبات عالیات ضروری است