مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20سياسي

انتشار جهانی 200 اثر دریافتی مسابقه ملی دلنوشته کرونا و حقوق کودک


دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از ترجمه و انتشار وسیع جهانی 200 اثر از آثار دریافت شده در مسابقه ملی دلنوشته کرونا و حقوق کودک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از ترجمه و انتشار وسیع جهانی 200 اثر از آثار دریافت شده در مسابقه ملی دلنوشته کرونا و حقوق کودک خبر داد.

محمود عباسی اول بهمن ماه در آیین اختتامیه مسابقه ملی دل نوشته کرونا و حقوق کودک در استان مرکزی، با بیان اینکه یکی از حقوق اساسی کودکان در کنوانسیون 1989 حق شنیده شدن صدای کودکان است، اظهار کرد: این حق به کودکان اختیار می دهد که حرف خود را بیان کنند و جامعه هم باید از این حرکت استقبال کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته و در جریان جشنواره فیلم کودک اصفهان، صدای یک کودک 9 ساله را می شنیدیم، اما حضور نداشت و اعلام کرد شما من را نمی بینید و خانواده ها کودکان را نمی بینند.

در واقع این امر تلنگری برای مسئولان به همراه داشت، کودکان حق دارند که شنیده شوند و مسئولان و خانواده وظیفه دارند که کودکان را مورد توجه قرار دهند.

عباسی با اشاره به پاندمی کرونا و ایزوله شدن کودکان، گفت: کودکان در این عرصه آسیب های زیادی را متحمل می شوند و باید به نحو احسن متوجه این آسیب های وارده به کودکان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جهانی 200 اثر دریافتی مسابقه ملی دلنوشته کرونا و حقوق کودک

انتشار جهانی 200 اثر دریافتی مسابقه ملی دلنوشته کرونا و حقوق کودک