مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20سياسي

زمینه های لازم برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کردستان فراهم است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شاهد امنیت پایدار مردمی در منطقه کردستان هستیم و شرایط لازم برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در این استان فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در کردستان اظهار کرد: رسیدگی و توجه به محرومین از دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی است و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید کرده اند.

وی افزود: ظرفیت های استان کردستان در این مورد بسیار وسیع و استعدادها فوق العاده بالاست اما در عین حال نیازها زیاد و انگیزه ها قوی است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و کمک به مردم از اولویت هاست و برای رفع این مهم نباید زمان را از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرده که همه دروازه ها را به روی ما ببندد، ما باید با استفاده از قدرت داخلی و موقعیت شناسی به دشمن نشان دهیم که ما می توانیم مشکلات مان را با تکیه بر توان خودمان رفع کنیم.

سردار حسینی افزود: خوشبختانه در استان کردستان امنیت پایداری برقرار است و همکاران ما تلاش می کنند که این امنیت، زمینه ساز اشتغال و توسعه استان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های لازم برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کردستان فراهم است

زمینه های لازم برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کردستان فراهم است