مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20سياسي

گذشت 410 میلیاردی شکات یزدی از ابتدای امسال تاکنون


رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از گذشت مبلغ 410 میلیارد ریال توسط شکات پرونده های مددجویان جرائم غیرعمد در کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان، غلامعلی دهشیری با اعلام این خبر افزود: به کوشش اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شورای حل اختلاف صلحی زندان، مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد و طی برگزاری جلسات متعدد با شکات پرونده مبلغی بیش از 41 میلیارد تومان از شکات پرونده ها در ابتدای سال جاری گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده است .

وی با اشاره به تلاش و کوشش اعضا کمیته صلح و سازش برای حل و فصل نمودن پرونده محکومین جرایم غیر عمد، افزود: اعضا این کمیته و مددکاران زندان در تلاش اند تا با رعایت شرایط انصاف در پرونده های قضایی و حقوقی طرفین و با اتکا به آموزه های دینی و اخلاقی با اولویت قرار دادن رضایت خداوند و بحث صلح و سازش، تا حد ممکن، بیشترین اخذ گذشت رضایتمندانه را داشته باشند.

رییس کل دادگستری ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران به دلیل مشارکت بسیار خوب با ستاد دیه استان گفت: نیکوکاران و خیرین استان همواره یار و همراه این ستاد بوده و در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت می نمایند به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت 410 میلیاردی شکات یزدی از ابتدای امسال تاکنون

گذشت 410 میلیاردی شکات یزدی از ابتدای امسال تاکنون