مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20سياسي

مخاطره ای جوی در راه است/هشدار مدیریت بحران کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،علی بختیاری در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح وگفتگو در رابطه با الزامات حمایتی به کشاورزان و عشایر در روز های سرد پیشِ رو اظهار کرد: - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی نیرو های تحت امر این سازمان در صورت بروز مشکلاتِ پیش رو درپیِ برودت سرما و افت شدید دما در روز های آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،علی بختیاری در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح وگفتگو در رابطه با الزامات حمایتی به کشاورزان و عشایر در روز های سرد پیشِ رو اظهار کرد: هشدار از روز دوشنبه از طریق رسانه های جمعی به مردم اطلاع رسانی و توصیه های مکرر صورت گرفته است.

وی مخاطره اصلی را کاهش شدید دما درپی بارش برف عنوان کرد و گفت: تمرکز همکاران ما در مدیریت های بحران سراسر کشور، ناظر بر مدیریت راه هاست و از سفر های غیر ضرور باید اجتناب شود.

بختیاری در مصاحبه با رادیو گفتگو، ادامه داد: بر اساس تجارب سال های آتی، بسیاری مردم به سفر می روند و بدلیل نبود تجهیزات کافی، راه بندان شده و مشکلاتی برای جاده ها پدید می آید.

وی تردد کامیون ها سوخت و مواد غذایی را اجتناب ناپذیر خواند و تصریح کرد: این ها باید با در اختیار داشتن تجهیزات کار خود را انجام دهند، اما عموم مردم در صورتی که ضرورتی وجود ندارد، باید مراعات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطره ای جوی در راه است/هشدار مدیریت بحران کشور

مخاطره ای جوی در راه است/هشدار مدیریت بحران کشور