مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-20اقتصادي

کمک بلاعوض میراث فرهنگی به 27 صنعتگر همدان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از کمک بلاعوض میراث فرهنگی به 27 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  علی مالمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبلغ 2 میلیارد و 210 میلیون ریال کمک بلاعوض به صنعتگران و هنرمندان استان که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار خسارت شده بودند پرداخت می شود.

وی ادامه داد: با توجه به مکاتبه معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، مبنی بر اعلام لیست صنعتگرانی که توان مالی آنها در سطح پایینی قرار داشته و در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، این لیست در همدان نیز تهیه و به وزارتخانه ارسال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: این مبلغ در قالب کمک های بلاعوض روستایی و شهری به 27 صنعتگر استان همدان پرداخت خواهد شد.

  وی با بیان اینکه این کمک های بلاعوض از مبلغ 50 میلیون ریال تا 100 میلیون ریال متغیر است افزود: این کمک ها در شهرستان همدان 7 مورد، تویسرکان و ملایر5 مورد، بهار و نهاوند 3 مورد و رزن، اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ هر کدام یک مورد شامل خواهد بود.

مالمیر در پایان سخنانش اضافه کرد: همچنین مقرر شده است فعالان صنایع دستی آسیب دیده از کرونا وام 50 میلیونی با 6 ماه تنفس دریافت کنند که شرایط آن اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض میراث فرهنگی به 27 صنعتگر همدان

کمک بلاعوض میراث فرهنگی به 27 صنعتگر همدان