مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20سياسي

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی خانگی و روستایی در سال 1400


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: در سال 1400 مشاغل خرد خانگی و روستایی را ساماندهی خواهیم کرد و بر این اساس پیش بینی می شود 500 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در فاز اول آن که سال 57 رخ داد یک انقلاب سیاسی و دینی تمام عیار بود که باعث احیای دین شد و فقاهت شیعه و سنی را تقویت کرد.

وی افزود: متأسفانه در حوزه اقتصادی هنوز شاهد یک انقلاب نیستیم چرا که هنوز انقلاب ما اقتصادی نیست و نظامات اقتصادی ما همان نظامات قبل از انقلاب است.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: محور انقلاب اقتصادی تولید است و استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی می تواند قدرت اقتصادی ما را به رخ مردم دنیا بکشاند.

وی افزود: کارآفرینان ستون های اصلی انقلاب اقتصادی هستند و کشور ما به دو میلیون کارآفرین نیازمند است که با احتساب 400 هزار نفر کارآفرینی کنونی در کشور باید زمینه اشتغال و کارآفرینی برای یک میلیون و 600 هزار نفر دیگر ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی خانگی و روستایی در سال 1400

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی خانگی و روستایی در سال 1400