مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20اجتماعي

باد شدید و سرمای زیرصفر در پایتخت/ ماندگاری هوای سرد در اغلب شهرها


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا یک شنبه پنجم بهمن کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد در اغلب نقاط کشور به ویژه در نیمه شمالی کشور بین 5 تا 10 درجه خواهیم داشت.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در 24 ساعت آینده در استان های اردبیل، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و خوزستان بارش برف و باران و وزش باد شدید خواهیم داشت.

وی افزود: از اوایل امشب در برخی نقاط استان های تهران و البرز و بعدازظهر امروز با نفوذ توده هوای سرد در استان های گیلان و مازندران بارش برف و باران و وزش باد شدید داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوم بهمن بارش پراکنده در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز و تهران ادامه دارد و با حرکت سامانه به سوی شرق در استان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

اصغری بیان کرد: روز جمعه سوم بهمن بارش پراکنده برف و باران در شمال شرق خواهیم داشت و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید و سرمای زیرصفر در پایتخت/ ماندگاری هوای سرد در اغلب شهرها

باد شدید و سرمای زیرصفر در پایتخت/ ماندگاری هوای سرد در اغلب شهرها