مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20اقتصادي

صنعت گردشگری کرمان در سایه ی حمایت معین های اقتصادی توسعه می یابد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: حمایت و همکاری معین های اقتصادی منجر به توسعه صنعت گردشگری استان کرمان می شود.

- ایسنا/کرمان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: حمایت و همکاری معین های اقتصادی منجر به توسعه صنعت گردشگری استان کرمان می شود.

فریدون فعالی در نشست با مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان بر همکاری دوجانبه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و زیسکو(فولاد زرند ایرانیان) تاکید کرد و گفت: این اداره کل به دنبال انعقاد قراردادهایی برای توسعه اهداف مشترک با دستگاه های مرتبط و بنگاه های اقتصادی است و آمادگی هر گونه همکاری و تعامل با این مجموعه ی بزرگ را دارد.

وی با اشاره به جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان کرمان اظهار کرد: این استان دارای هفت اثر جهانی است که این شاخصه موجب حضور گردشگران ایرانی و خارجی در این استان شده است.

فعالی با بیان اینکه پس از گذر از دوران کرونا شاهد رونق دوباره گردشگری استان کرمان به ویژه شهرستان زرند خواهیم بود، بیان کرد: شهرستان زرند که به عنوان شهر 1001جاذبه و به شهر جشنواره های ایران معروف است می تواند شرایط خوبی برای حضور گردشگران فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری کرمان در سایه ی حمایت معین های اقتصادی توسعه می یابد

صنعت گردشگری کرمان در سایه ی حمایت معین های اقتصادی توسعه می یابد