مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20اقتصادي

«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری


نماد «وگردش» در بازار پایه زرد فرابورس ایران درج نماد شده و تعدادی از سهامداران عمده این نماد در گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (با نماد سمگا) نیز اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

- نماد وگردش در بازار پایه زرد فرابورس ایران درج نماد شده و تعدادی از سهامداران عمده این نماد در گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (با نماد سمگا) نیز اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بانک گردشگری به عنوان یکی از بانک های نسبتاً جوان در حوزه بانکداری کشور فعالیت خود را از سال 1389 با دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

این بانک طبق شعار راهبردی خود با تمرکز بر صنعت توریسم و سرمایه گذاری های مرتبط با گردشگری، سعی در کسب سهم عمده ای از این شاخه تجاری با عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری دارد، به نحوی که دارای کیفیت مطلوب و قیمت گذاری مناسب برای بازارهای هدف باشد.

با نگاهی بر سیاست کاری بانک گردشگری درمی یابیم این بانک تصمیم دارد با تکیه بر به کارگیری حداقل نیروی انسانی لازم و استفاده از اتوماسیون فناورانه، به جای ایجاد ساختگاه های فیزیکی، خدمات کیفی بهتر و به روزتری را به صورت مجازی برای مشتریان خود فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری

«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری