مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20سياسي

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل مادران دو شهیدی در مشهد مقدس به صورت جداگانه با آنان دیدار و از شکیبایی و فداکاریشان تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی مادران دو شهیدی شادکام تربتی ، مسعودی پارسا و رحمت جو را مورد تفقد قرار داد و جایگاه آنان در دنیا و آخرت و در نزد خداوند متعال را ویژه و ارزشمند خواند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مادران شهید اسوه صبر و مقاومت هستند و استجابت دعای آنان به گفته سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی پشتوانه تمام تلاش های من دعاهای مادران شهید است، که مرا در نمازهای شان دعا می کنند بسیار اثرگذار است.

وی افزود: با نابودی هر چه سریعتر بیماری منحوس کرونا ان شاءالله این دیدارها به صورت مداوم در راستای تجلیل و خدمت به والدین شهید، به ویژه عزیزان دچار بیماری انجام شود.

در این دیدارها که با حضور صدیقه خدیوی معاون تعاون و امور اجتماعی و مهدی طوریان رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و محمد حسن صمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک انجام شد، با اهدای لوح از مادران شهیدان تجلیل و تکریم به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا