مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-20اقتصادي

قیمت طلا کاهش می یابد؟


با کنترل داخلی نرخ ارز و کاهش قیمت اونس جهانی، تغییر و تحولاتی در بازار طلای ایران رخ داده است که اگر وضعیت به همین صورت ادامه داشته باشد، شاهد افت بیشتری از قیمت طلا خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارگر آنلاین، با کنترل داخلی نرخ ارز و کاهش قیمت اونس جهانی، تغییر و تحولاتی در بازار طلای ایران رخ داده است که اگر وضعیت به همین صورت ادامه داشته باشد، شاهد افت بیشتری از قیمت طلا خواهیم بود.

البته مورد دیگر که باعث کاهش قیمت طلا در بازار ایران شده است، افت تقاضایی است که بر این بازار حاکم شده زیرا مردم با توجه به کاهش نرخ ها، در انتظار افت بیشتر، فعلاً دست از خرید کشیده اند؛ واضح آنکه متقاضیان طلا، بیش از ثبات نرخ طلا، به دنبال ثبات نرخ ارز هستند تا با خاطر آسوده، خرید کنند.

دلیل دیگر که از دیدگاه عده ای بر ریزش نرخ ها مؤثر بوده است بیانات اخیر رییس جمهور، درباره کاهش نرخ دلار تا 15 هزار تومان است که به باور عده ای همین صحبت از روز چهارشنبه بر قیمت گذاری طلا در بازار کشور مؤثر بوده است؛ ضمن آنکه نزدیک شدن به مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا خود دلیلی مهم برای بهبود شرایط نرخ طلا عنوان می شود.

کسادی بازار طلا فعالان معتقدند که بازار طلا تا زمانی راکد است که قیمت آن در نوسان باشد؛ حتی ریزش مداوم آن هم باعث کسادی می شود زیرا خریدار و فروشنده هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طلا کاهش می یابد؟

قیمت طلا کاهش می یابد؟