مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-20سياسي

روایتی از جهاد یک طلبه دهه شصتی در میدان مبارزه با «کرونا»


خبرگزاری فارس، اراک - یک سال از فقدان حاج قاسم گذشت؛ فرمانده روزهای سخت، از جنگ تحمیلی گرفته تا سیل و زلزله که برای خدمت خالصانه به مردم جنگید و به شهادت رسید.

به فرموده رهبر معظم انقلاب حاج قاسم یک فرد نبود، بلکه مدرسه و مکتبی بود که شهادتش منجر به بیداری مردم و پیروی از مسیر این شهید والامقام در جهان شد.

در این روزها جوانان بسیاری که حتی سردار سلیمانی را از نزدیک هم ملاقات نکردند اما در مسیر فرمانبری او تا پای جان پیش رفتند  و میدان مبارزه با ویروس منحوس قاسم سلیمانی تربیت کرده که برای خدمت به مردم فداکارانه تلاش می کنند.

این روزها بسیاری از کادر درمان و جهادگران، سردار را در کار خود سهیم دانسته و ثواب آن را به روح این شهید هدیه می کنند؛ نام و عکس سردار دلها در هر گوشه ای از این میدان به چشم می خورد و باعث دلگرمی ا ست.

به منظور مقابله با کرونا، طرحی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و خوشبختانه به برکت قطره قطره خون این شهید، اقدامات خوبی در این طرح در حال انجام است که گام موثری در کاهش شیوع کرونا به شمار می رود.

به سراغ یکی از این سربازان جان بر کف حاج قاسم رفتیم، طلبه جهادگر دهه شصتی که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جهاد یک طلبه دهه شصتی در میدان مبارزه با «کرونا»

روایتی از جهاد یک طلبه دهه شصتی در میدان مبارزه با «کرونا»