مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-20اقتصادي

کشف بیش از 914 هزار عدد کالای پزشکی و بهداشتی احتکاری در رشت


فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 914 هزار و 973 عدد لوازم پزشکی، بهداشتی و دندانپزشکی در رشت خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 914 هزار و 973 عدد لوازم پزشکی، بهداشتی و دندانپزشکی در رشت خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گسترش انتقال و قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند، اظهار کرد: مبارزه با محتکران یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: در پی دریافت خبر احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی در یک انبار بزرگ در شهرستان رشت پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع محل احتکار این لوازم را در حاشیه شهر رشت شناسایی کردند، گفت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی از کشف 914 هزار و 973 عدد لوازم پزشکی، بهداشتی و دندانپزشکی احتکاری شامل تجهیزات دندانپزشکی، دستگاه فشار خون و قند، سرنگ و آمپول، ژل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 914 هزار عدد کالای پزشکی و بهداشتی احتکاری در رشت

کشف بیش از 914 هزار عدد کالای پزشکی و بهداشتی احتکاری در رشت