مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20اقتصادي

رحمانی: دولت روند کاهش قیمت سکه و ارز را ادامه دهد


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت سکه و ارز بیان کرد: دولت روند کاهش قیمت را ادامه دهد.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت سکه و ارز بیان کرد: دولت روند کاهش قیمت را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آه مظلومیت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی و همه آزادگان و ملت های مظلوم کاخ سفید آمریکا را به کاخ سیاه تبدیل کرد و هیمنه آنها را شکست، استیضاح ترامپ چیزی نیست، آیندگان، بشریت و همه آزادگان و آزادیخواهان ترامپ را استیضاح خواهند کرد.

وی افزود:شهید سلیمانی در سربازی ولایت تنها دستش ماند و این یعنی پرچم ولایت نباید بر زمین بماند،ان شاءالله همه ما سربازان ولایت و امامت و حافظان آن باشیم.

نماینده مردم تاکستان خطاب به رییس قوه قضاییه بیان کرد: از آقای رییسی به خاطر مواضع قاطعانه و شجاعانه در مقابل مفاسد اقتصادی تشکر می کنم و استدعا دارم هیاتی را برای رسیدگی و بررسی موضوع خرید 17 هزار تن کشمش که خساراتی را به تعاونی روستایی، صادرکنندگان و خریداران وارد شده است، بفرستد و به این موضوع رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: دولت روند کاهش قیمت سکه و ارز را ادامه دهد

رحمانی: دولت روند کاهش قیمت سکه و ارز را ادامه دهد