مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20اقتصادي

سهام شهرداری ها و موسسات تابعه در بورس عرضه شود


رییس شورای اسلامی آذربایجان غربی گفت: عرضه سهام شهرداری ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه ایران (بورس و فرابورس) می تواند در افزودن درآمد پایدار به این نهادها کمک کند.

- ارومیه - رییس شورای اسلامی آذربایجان غربی گفت: عرضه سهام شهرداری ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه ایران (بورس و فرابورس) می تواند در افزودن درآمد پایدار به این نهادها کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بخشایشی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه امروز شورای اسلامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: پیشنهاد می شود عرضه سهام برای طرح های بزرگ و پر بازده به ویژه در شهرهای بزرگ و کلانشهرها مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورتی که درآمدهای پایدار شهری بتواند محقق شود، کمیسیون ماده 100 و درآمدهای حاصل از تراکم فروشی و شهر فروشی می تواند به پایان راه خود برسد.

بخشایشی خواستار ساماندهی نیروهای شهرداری های استان شد و گفت: نیروهای شهرداری نسبت به سایر کارکنان دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی از وضعیت استخدامی و درآمدی ناپایدارتری برخوردارند و حقوق و مزایای این قشر در میان سایر کارکنان جز پایین ترین ها است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: از شورای عالی استان ها می خواهیم این موضوع مهم که سرنوشت بخش قابل توجهی از کارکنان را می تواند بهبود و سامان ببخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام شهرداری ها و موسسات تابعه در بورس عرضه شود

سهام شهرداری ها و موسسات تابعه در بورس عرضه شود