مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20اقتصادي

پایان بهمن 30 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری می شود


مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که تا پایان بهمن امسال، 30 مورد از خدمات این سازمان، غیرحضوری خواهد شد و افراد برای دریافت آنها نیازی به مراجعه فیزیکی نخواهند داشت.

- ایسنا/فارس مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که تا پایان بهمن امسال، 30 مورد از خدمات این سازمان، غیرحضوری خواهد شد و افراد برای دریافت آنها نیازی به مراجعه فیزیکی نخواهند داشت.

ابراهیم کشاورز، چهارشنبه اول بهمن در یک کنفرانس خبری، گفت: طرح 30-70 که از آبان امسال آغاز شد، ارائه خدمات الکترونیکی به جای خدمات حضوری بود که با توجه به پوشش جمعیتی این سازمان، اهمیت ویژه ای خصوصا در شرایط شیوع کرونا، دارد.

کشاورز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی سالانه حدود 90 میلیون مراجعه در کشور و 5 میلیون مراجعه در استان فارس را ثبت می کرده است، گفت: با توسعه خدمات الکترونیکی امیدوار هستیم که در کشور تعداد مراجعات به کمتر از 70 میلیون و در فارس به حدود 3.

5 میلیون نفر کاهش یابد.

او با بیان اینکه اکنون امکان دسترسی به خدمات مختلف از طریق سامانه es.

tamin.

ir فراهم شده است، گفت: امیدوار هستیم که با همراهی بیمه شدگان و دیگر شهروندان از یک سو و گسترش بسترهای ارتباط غیرحضوری، امکان ارائه تمام خدمات بیمه ای مرتبط با سازمان تامین اجتماعی به شهروندان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بهمن 30 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری می شود

پایان بهمن 30 خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری می شود