مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-20سياسي

پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تاکید بر تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های هه فجر است.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تاکید بر تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های هه فجر است.

حسین انجم شعاع ظهر امروز اول بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: تاکید بر این است برنامه های گرامیداشت دهه فجر امیدبخش، امید آفرین و با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: هر ساله 10 شب برنامه جشن را در دهه فجر داشتیم که امسال قصد داریم در یکی از سالن های شهر کرمان با جمعیت محدود این جشن را با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار کنیم تا فضای دهه فجر نیز تداعی شود.

انجم شعاع با تاکید بر تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر، تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان انقلابی یکی از برنامه های دهه فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه های مردمی و اقدامات پیش بینی شده دستگاه های مختلف برای ایام الله دهه فجر بیان کرد: شعار محوری امسال انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر

پرهیز از طرح مسائل سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر