مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-20سياسي

ظرفیت استودیو سلامت از سوی شهرستان ها مغفول مانده است


متاسفانه شهرستان های استان استقبال چندانی از استودیو سلامت نمی کنند، این در حالی است که می توانند از این ظرفیت برای آگاه سازی بهره بگیرند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: متاسفانه شهرستان های استان استقبال چندانی از استودیو سلامت نمی کنند، این در حالی است که می توانند از این ظرفیت برای آگاه سازی بهره بگیرند.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (اول بهمن ماه) در جلسه قرارگاه کرونای شهرستان ابهر با بیان اینکه نزدیک به 130 هزار تست در استان انجام شده که بالاترین میزان تست در کشور نسبت به جمعیت است، اظهار کرد: به ازای هر 1000 نفر، از 120 نفر تست گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم طی دو ماه آینده این میزان تست را به ازای هر 1000 نفر جمعیت به 300 نفر برسانیم که خوشبختانه زمینه آن نیز فراهم شده است، تصریح کرد: اگر ذره ای در مبارزه با کرونا غفلت کنیم، قطعاً افراد درگیر این بیماری خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکه تست گرفتن به تنهایی کافی نیست و باید اقدامات بعدی به ویژه موضوع قرنطینه مورد توجه جدی قرار گیرد، اضافه کرد: برخی از مبتلایان امکانات لازم را برای قرنطینه شدن در منزل ندارند اما متاسفانه نسبت به قرنطینه شدن در منزل اصرار دارند که همین امر سبب به خطر افتادن سلامت سایر افراد خانواده به ویژه سالمندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استودیو سلامت از سوی شهرستان ها مغفول مانده است

ظرفیت استودیو سلامت از سوی شهرستان ها مغفول مانده است