مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-20سياسي

قوانین حاکم بر مدیریت شهری باید اصلاح شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: برخی از قوانین حاکم بر مدیریت شهری باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی استان، افزوذ: یکی از برکان نظام اسلامی مدیریت مردم بر مردم است و تمامی مسئولان نظام به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر اساس رأی و نظر مردم انتخاب می شود و نظر مردم حاکم بر مدیریت ها است و سرآمد این انتخاب ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی با تاکید بر همراهی و تعامل بیشتر اعضای شوراهای شهر و روستا با مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: بدون شک همراهی و هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی منشأ خیر و برکت برای استان و موجب شتاب در روند توسعه در استان خواهد شد.

رحمانی با آسیب شناسی برخی از مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی در کشور اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات شوراهای اسلامی شهر و روستا آگاهی نداشتن برخی از اعضای این شوراها با قوانین و وظایف شوراها است که ضروری است شورای عالی استان ها برنامه های مدون و دورهای مناسب آموزشی در این زمینه تدوین کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین به بیان برخی از قوانین متناقض نیز در حوزه فعالیت شوراها نیز اشاره کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حاکم بر مدیریت شهری باید اصلاح شود

قوانین حاکم بر مدیریت شهری باید اصلاح شود