مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-20سياسي

همایش بزرگ روز فیزیک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود


دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، با همکاری انجمن فیزیک ایران، همایش کشوری روز فیزیک را برای دانش آموزان و علاقه مندان در روزهای 4 تا 6 بهمن ماه به صورت برخط (مجازی) برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، با همکاری انجمن فیزیک ایران، همایش کشوری "روز فیزیک" را برای دانش آموزان و علاقه مندان در روزهای 4 تا 6 بهمن ماه به صورت برخط (مجازی) برگزار می کند.

اسماعیل عبدالحسینی- دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر، گفت: در این همایش با اجرای سخنرانی ها، آزمایشات و گفتگوهای علمی، دانش آموزان را به تفکر و نگاه عمیق به پدیده های آفرینش از دیدگاه علم فیزیک دعوت می کنیم.

استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: دکتر بهروز میرزا با موضوع آشنایی با سیاه چاله ها و دکتر حامد بخشیان با موضوع مدل استاندارد ذرات بنیادی، از نظریه تا آزمایش سخنرانان همایش روز فیزیک خواهند بود.

عبدالحسینی با اشاره به بخش های متنوع و جذاب این رویداد برای دانش آموزان تصریح کرد: دو آزمایش علمی موج شعله و اجسام معلق توسط مهندس مطلق، کارشناس آزمایشگاه فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا می شود.

همچنین در نشست آخر، گفتگوی علمی با مخاطبان پیرامون علم فیزیک و با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ روز فیزیک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

همایش بزرگ روز فیزیک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود