مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-20سياسي

اهداف بلند انقلاب باید زنده نگه داشته شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه است: آنگونه که بایسته است اهداف بلند انقلاب اسلامی تبیین نشده است و باید این ارزش ها با برنامه های مدون زنده نگه داشته شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ در اولین نشست کنگره شهدای محراب که به ریاست آیت الله علماء و با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندهان سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی پیش از ظهر امروز برگزار شد، آیت الله علماء بر ضرورت تبیین زوایای زندگی سیاسی، فرهنگی و علمی شهدای محراب و شهید اشرفی اصفهانی تأکید کرد.

این نشست با سخنان دکتر شهرستانی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد.

شهرستانی با ابلاغ دستور العمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و تبیین کمیته های مربوطه، این برنامه را در راستای تجلیل و تکریم از شخصیت هاب بزرگ شهدای محراب دانست و اظهار امید واری کرد، با شکل گیری کمیته های مربوطه این کنگره به عالی ترین شکل ممکن برگزار شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: کنگره شهدای محراب در بازه زمانی شش ماهه از دی ماه گذشته آغاز و اصل کنگره در 5 مرداد ماه 1400 یعنی روز نماز جمعه، در 5 استان کرمانشاه، آذربایجان شرقی، فارس، همدان و یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف بلند انقلاب باید زنده نگه داشته شود

اهداف بلند انقلاب باید زنده نگه داشته شود