مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-20سياسي

ایران در موضوع مبارزه با داعش، منجی ملت ها و دولت های منطقه بوده است


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصراظهار کرد: ایران برعکس آن چه که توسط برخی طرف ها علیه آن شایع می شود، همواره بخش مؤثری از راه حل مشکلات و بحرانها در منطقه بوده است و چنین نقشی به ویژه در موضوع مقابله با داعش و تروریسم تکفیری کاملا واضح بوده و ایران در .

- رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصراظهار کرد: ایران برعکس آن چه که توسط برخی طرف ها علیه آن شایع می شود، همواره بخش مؤثری از راه حل مشکلات و بحرانها در منطقه بوده است و چنین نقشی به ویژه در موضوع مقابله با داعش و تروریسم تکفیری کاملا واضح بوده و ایران در این زمینه همانند منجی ملت ها و دولت های منطقه عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در یاداشتی با عنوان گفت وگو و شراکت سازنده منطقه ای برای تشکیل منطقه قوی تنها راه حل است نوشت : برخی طرف های عربی دائما مایلند که از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت کنند و موضوع ضرورت مقابله با دخالت های ایران در منطقه – حسب تعبیر خود – را در جدول گفتگوهای دائمی خود با دولت های آمریکا اعم از دموکراتها یا جمهوریخواهان قرار داده اند.

اولا؛ واضح است که ایران دولتی مهم، ریشه دار و مؤثر و دارای حضور و نفوذی طبیعی و تاریخی در منطقه است و علاوه بر آن دارای شراکت سازنده با بسیاری از کشورهای منطقه بوده و ممکن نیست که چنین کشوری را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در موضوع مبارزه با داعش، منجی ملت ها و دولت های منطقه بوده است

ایران در موضوع مبارزه با داعش، منجی ملت ها و دولت های منطقه بوده است