مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-20اقتصادي

فصل جدید مبارزه با استخراج رمزارز ها تا کی ادامه خواهد داشت؟!


با اوج گرفتن آلودگی هوا در هفته های گذشته در چندین کلانشهر کشورمان و رسیدن شاخص آلودگی هوا به وضعیت خطر، بار دیگر بازار گمانه زنی درباره علت شدت گرفتن این آلودگی داغ شد تا بار دیگر مقصرهای احتمالی ردیف شوند که یکی از آنها، - کشف چند صد ماینر در فلان شهر و شناسایی چند مزرعه غیرقانونی استخراج رمز ارز در بهمان استان، تنها نمونه ای از اخباری هستند که اخیرا مخابره شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با اوج گرفتن آلودگی هوا در هفته های گذشته در چندین کلانشهر کشورمان و رسیدن شاخص آلودگی هوا به وضعیت خطر، بار دیگر بازار گمانه زنی درباره علت شدت گرفتن این آلودگی داغ شد تا بار دیگر عوامل مختلف، از وارونگی جوی و تاثیرش در جمع شدن آلودگی ها در ارتفاع پایین بر فراز شهر ها و افزایش شدید و بی سابقه مصرف گاز و برق، ردیف شوند و هر کسی به ظن خود تقصیر بیشتر را متوجه یکی از آن ها بداند.

از جمله این عوامل، سوزاندن مازوت در نیروگاه ها و صنایع اطراف کلانشهر هایی مانند تهران است که علت استفاده از این سوخت در آنها، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و ضرورت مازوت سوزاندن در نیروگاه های تولید برق عنوان شد.

گزاره ای که بعد از طرح، برخی مسئولان مدعی شدند بخشی از آن درست نیست چراکه انبار های مازوت پر شده و به دلیل آنکه صادرات آن غیرممکن است و جلوی تولیدش از نفت خام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید مبارزه با استخراج رمزارز ها تا کی ادامه خواهد داشت؟!

فصل جدید مبارزه با استخراج رمزارز ها تا کی ادامه خواهد داشت؟!