مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-20سياسي

عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم قم


علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه جملات و نکاتی که در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد، صرفاً قصد تذکر و رعایت شیوه نامه ها بود، - گفت: به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییسی با بیان اینکه نسبت به صحبت های اخیرش در جلسه ستاد کرونا سوء برداشت شده است، گفت: از علما، امام جمعه و مردم شریف استان قم عذرخواهی می کنم.

علیرضا رییسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با صدور یک پیام صوتی اظهار کرد: در ستاد ملی کرونا همیشه وضعیت شیوع کرونا و بیماران کرونایی 31 استان را تحلیل و بررسی می کنیم و با توجه به شرایط خاص و ایجاد شده در کشور، خوشبختانه روند کنترل بیماری به ثبات رسیده است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه نگران ایجاد موج بعدی کرونا در کشور هستیم، افزود: درباره موج بعدی شیوع کرونا در کشور تذکراتی را به استان ها می دهیم و صحبت هایی که درباره بحث رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در قم شد بر اساس گزارش های رسیده به ما بود و ما موظف به تاکید به رعایت بیشتر دستورالعمل ها در استان ها هستیم.

او با تاکید بر اینکه جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد، که صرفاً قصد تذکر و رعایت شیوه نامه ها بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم قم

عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم قم