مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20اجتماعي

استقرار 60 پایگاه راهداری در چهار محور گیلان/ احتمال بارش سنگین برف


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به اهمیت راهداری در شرایط وقوع برف، عنوان کرد: در حال حاضر 60 پایگاه راهداری را در چهار محور شمال، جنوب، شرق و غرب استان مستقر کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به اهمیت راهداری در شرایط وقوع برف، عنوان کرد: در حال حاضر 60 پایگاه راهداری را در چهار محور شمال، جنوب، شرق و غرب استان مستقر کردیم.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی استان گیلان مبنی بر بارش برف سنگین در کوهستان و جلگه گیلان، اظهار کرد: مرکز فرماندهی مدیریت بحران استان گیلان در شرایط برفی، هشدار نارنجی را قرمز در نظر می گیرد تا بتوانیم با آمادگی بیشتری با بحران احتمالی مقابله کنیم.

وی از تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور 35 دستگاه خدمت رسان خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، یک گزارش گیری کامل از میزان آمادگی دستگاه ها به ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، با اشاره به اهمیت راهداری در شرایط وقوع برف، عنوان کرد: در حال حاضر 60 پایگاه راهداری را در چهار محور شمال، جنوب، شرق و غرب استان مستقر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 60 پایگاه راهداری در چهار محور گیلان/ احتمال بارش سنگین برف

استقرار 60 پایگاه راهداری در چهار محور گیلان/ احتمال بارش سنگین برف