مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20اجتماعي

نگرانی از گسل مشا هر روز بیشتر می شود/12 هزار آسمان خراش تهران روی گسل است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 12 هزار پلاک سنگین در تهران که عمدتاً ساختمان های بسیار بلند مرتبه هستند بر روی گسل است و با وجود مصوبه شورای عالی شهرسازی مبنی بر ممنوعیت ساخت و ساز در این منطقه هنوز هم شاهد ساخت و ساز هستیم.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 12 هزار پلاک سنگین در تهران که عمدتاً ساختمان های بسیار بلند مرتبه هستند بر روی گسل است و با وجود مصوبه شورای عالی شهرسازی مبنی بر ممنوعیت ساخت و ساز در این منطقه هنوز هم شاهد ساخت و ساز هستیم.

اسماعیل نجار در جلسه مدیریت بحران استان البرز که روز چهارشنبه یکم بهمن در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به وضعیت زمین لرزه ای کرج و تهران، گفت: گسل شمال تهران به کرج وصل است و هر اتفاقی در این گسل رخ دهد کرج نیز بی نصیب نخواهد ماند.

نجار افزود: استان البرز یک مرکز جمعیتی با حدود چهار میلیون نفر جمعیت است که دو میلیون و 700 هزار نفر از این جمعیت در کرج زندگی می کنند به همین دلیل اگر زلزله ای در گسل شمال تهران داشته باشیم نمی دانیم چه عرض کنیم و هر روز نگران آن هستیم و هر بار با کسب اطلاعات بیشتر از این گسل، نگرانی های ما هم بیشتر می شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: مسئولین باید بدانند که این یک واقعیت است و با آن مواجه هستیم ما باید نگران باشیم و بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از گسل مشا هر روز بیشتر می شود/12 هزار آسمان خراش تهران روی گسل است

نگرانی از گسل مشا هر روز بیشتر می شود/12 هزار آسمان خراش تهران روی گسل است