مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20سياسي

فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عشق و ارادت مردم ایران به ویژه گیلانیان به امامان معصوم (ع)، گفت: فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود.

- رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عشق و ارادت مردم ایران به ویژه گیلانیان به امامان معصوم (ع)، گفت: فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت امنای ستاد عتبات گیلان با اشاره به جایگاه امامان معصوم برای مردم ایران به ویژه گیلانیان، اظهار کرد: حرکت برای ائمه معصوم (ع) از سوی خود این بزرگواران نظاره و حمایت می شود.

وی به فعالیت ها و عملکرد خوب ستاد عتبات عالیات استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلانیان همیشه عشق و ارادت خود به اهل بیت و امامان معصوم (ع) را به نمایش گذاشته که نمونه ها در بازسازی عتبات قابل مشاهده است.

امام جمعه رشت با اشاره به کمک های مستمر گیلانیان به بازسازی عتبات، اضافه کرد: یکی از مهم ترین برنامه های ستاد عتبات عالیات ساماندهی، مرمت و بازسازی این اماکن مقدس است.

وی بر ضرورت مردمی بودن کمک ها و فعالیت های عتبات عالیات تأکید کرد و افزود: به اندازه که انسان به مرمت و بازسازی عتبات کمک کند این عمل ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود

فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود