مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی پروژه آبرسانی به 261 روستای سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع 261 روستایی تلنگ، پلان و پیرسهراب یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی روستایی کشور بوده که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع 261 روستایی تلنگ، پلان و پیرسهراب یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی روستایی کشور بوده که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل آب و فاضلاب استان، علیرضا قاسمی با بیان اینکه این پروژه بعد از اتمام 74 هزار نفر را در چابهار و قصرقند تامین آب می کند افزود: حجم عملیات اجرایی انجام شده در این طرح شامل 300 کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی، 370 کیلومتر شبکه توزیع 21 هزار مترمکعب مخزن ذخیره پکیج تصفیه آب به ظرفیت 200 لیتر در ثانیه و ایستگاه پمپاژ است.

وی با بیان اینکه مدیریت اجرایی صورت گرفته به گونه ای بوده که با اجرای خطوط انتقال، روستاهای منطقه از آب آشامیدنی و بهداشتی بهره مند شوند و با صرف هزینه های انجام شده بیشترین بهره وری حاصل شود ادامه داد: در راستای این هدف 185 روستا با استفاده از پکیج تصفیه آب و ظرفیت خطوط موجود (طرح 120 روستایی دشتیاری) از آب آشامیدنی بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی پروژه آبرسانی به 261 روستای سیستان و بلوچستان

پیشرفت 70 درصدی پروژه آبرسانی به 261 روستای سیستان و بلوچستان