مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-20سياسي

دوگانه «لاریجانی – ظریف» برای انتخابات 1400


یکی از سناریوهای دولت که با همراهی و همکاری اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حال تئوریزه شدن و به اجرا نشاندن است، ایجاد دوگانه «لاریجانی - ظریف» خواهد بود.

- یکی از سناریوهای دولت که با همراهی و همکاری اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حال تئوریزه شدن و به اجرا نشاندن است، ایجاد دوگانه لاریجانی - ظریف خواهد بود.

خبرگزاری مهر ، سرویس سیاست-سیدمحمدمهدی توسلی؛ علیرغم اینکه در فضای رسانه ها و افکار عمومی آنچنان باید و شاید تنور انتخابات داغ نشده است اما زیر پوست جریانات سیاسی کشور خون فعالیت های انتخاباتی با سرعت در حال چرخش است تا بتوانند در ماراتن 1400 حضور فعالی داشته باشند.

در همین حرکت های زیرپوستی انتخاباتی ذره بین را بر روی بخشی از سناریوی جریان اصلاحات و دولتی ها بردیم تا بتوانیم فضایی از روزهای پیش روی خود در خردادماه 1400 به تصویر بکشیم.

شنیده های ما حاکی از آن است که سناریوی دولت با همراهی جریان اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ایجاد دوگانه ظریف – لاریجانی است؛ این سناریو از مدت ها قبل از سوی علی لاریجانی با جریان موسوم به اعتدال و توسعه که اکنون سکان اداره کشور را در قوه مجریه در دست دارند، طرح ریزی و برنامه ریزی شده و البته بعد از پیروزی جوبایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا این سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه «لاریجانی – ظریف» برای انتخابات 1400

دوگانه «لاریجانی – ظریف» برای انتخابات 1400