مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-20سياسي

وبینار نحوه جستجوی مقالات، مجلات و پایان نامه ها برگزار می شود


انجمن علمی آمار دانشگاه شهید بهشتی، وبینار نحوه جستجوی مقالات، مجلات و پایان نامه ها در سایت های داخلی و خارجی را برگزار می کند.

- انجمن علمی آمار دانشگاه شهید بهشتی، وبینار نحوه جستجوی مقالات، مجلات و پایان نامه ها در سایت های داخلی و خارجی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار با ارائه دکتر مصطفی کرباسیون، روز دوشنبه ششم بهمن ماه ساعت 17 به صورت مجازی برگزار می شود که در این وبینار، شرکت کنندگان دوره با مهمترین و رایج ترین روش های سرچ مقالات و پایان نامه ها و همچنین تکنیک های موضوع یابی برای رساله های ارشد و دکترای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و روش های دانلود رایگان مقالات پولی و نهایتاً با نحوه دسترسی به کنفرانس ها و همایش های مرتبط بصورت تئوری و عملی آشنا می شوند.

آشنایی با سایت های سرچ مقالات فارسی (civilica- sid- magiran و.

) و انگلیسی (science direct, web of knowledge, scopus,springer, blackwell, sage publication و)، نحوه دانلود مقالات خارجی بصورت رایگان ، نحوه پیدا کردن فول تکست پایان نامه های خارجی و داخلی ، نحوه پیداکردن موضوع تحقیق و مقاله های بیس برای پایان نامه ها و مقالات و نحوه سرچ همایش ها و کنفرانس های مرتبط از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این وبینار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار نحوه جستجوی مقالات، مجلات و پایان نامه ها برگزار می شود

وبینار نحوه جستجوی مقالات، مجلات و پایان نامه ها برگزار می شود