مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-20سياسي

دولت از اختیارات قانونی خود برای تهاتر بدهی هپکو استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیرو های انقلابی استان مرکزی در نامه ای به رییس جمهور، به مساله تهاتر بدهی های هپکو و کمک به بازگشت تولید به سالن های تولیدی این شرکت اشاره و اعلام کرده است که در صورت بی اعتنایی مسئولان و ریاست جمهوری به این موضوع، - شورای ائتلاف نیرو های انقلابی استان مرکزی در نامه ای به رییس جمهور از وی خواست تا از اختیارات قانونی دولت خود در قانون بودجه 99 برای تهاتر بدهی های هپکو استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیرو های انقلابی استان مرکزی در نامه ای به رییس جمهور، به مساله تهاتر بدهی های هپکو و کمک به بازگشت تولید به سالن های تولیدی این شرکت اشاره و اعلام کرده است که در صورت بی اعتنایی مسئولان و ریاست جمهوری به این موضوع، زحمات کارگران و مدیران هپکو به باد می رود.

در این نامه آمده است: احتراما همانگونه که استحضار دارید سال هاست که عوامل مختلف از جمله مافیای واردات ماشین آلات در کشور به دنبال نابودی شرکت هپکو هستند.

زمینه ساز اصلی این موضوع واگذاری رانتی شرکت هپکو در طی چند مرحله به اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است.

پس از واگذاری های ناموفق شرکت و با اثبات ناکارآمدی ها و اهلیت نداشتن آن ها، با تلاش تمامی مسئولین کشور و با کمک کارگران متعهد و مظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از اختیارات قانونی خود برای تهاتر بدهی هپکو استفاده کند

دولت از اختیارات قانونی خود برای تهاتر بدهی هپکو استفاده کند