مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-20سياسي

حمایت قوه قضاییه از افراد در معرض خطر/ نگاه خاص به اطفال و نوجوانان


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با اشاره به رویکرد قوه قضاییه به حمایت از افراد در معرض خطر گفت: سند تحول قضایی نگاه حمایت جدی نسبت به کودکان و نوجوانان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مصدق صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی حقوق اطفال و کودکان و نوجوانان در بوشهر اظهار داشت: برگزاری این کارگاه ها در سطح کشور به صورت جدی دنبال می شود و 30 کارگاه تا پایان سال برگزار می شود.

وی از هم اندیشی با همکاران قضایی و سایر افراد متخصص در حوزه کودکان و نوجوانان خبر داد و اضافه کرد: تلاش می شود تا با این برنامه ها در عمل نگاه متفاوتی نسبت به اطفال و نوجوانان صورت گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با اشاره به اینکه قضات باید نحوه برخورد و ارتباط با اطفال و نوجوانان را بدانند تصریح کرد: با هدف کمک به کودکان و نوجوانان و نگاه ارفاقی به این قشر، طرح ها و لوایح متعدی به دولت و مجلس ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول قضایی نگاه حمایت جدی نسبت به کودکان و نوجوانان دارد، خاطرنشان کرد: این سند به تازگی ابلاغ شده است و تلاش می شود اجرایی شود.

مصدق با اشاره به رویکرد قوه قضاییه به حمایت از افراد در معرض خطر خاطرنشان کرد: مجازات افراد زیر 18 با مجازات افراد بالای 18 سال تفاوت دارد و این مسئله نشان دهنده رویکرد حمایتی جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قوه قضاییه از افراد در معرض خطر/ نگاه خاص به اطفال و نوجوانان

حمایت قوه قضاییه از افراد در معرض خطر/ نگاه خاص به اطفال و نوجوانان