مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-20بين الملل

برخی طرف های عربی دائما از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت می کنند


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره عنوان کرد: برخی طرف های عربی دائما مایلند که از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت کنند و موضوع ضرورت مقابله با دخالت های ایران در منطقه را در جدول گفت وگوهای دائمی خود با دولت های آمریکا اعم از دموکرات ها یا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره امروز (چهارشنبه) در یادداشتی تحت عنوان گفت وگو و شراکت سازنده منطقه ای برای تشکیل منطقه قوی تنها راه حل است ، نوشت: برخی طرف های عربی دائما مایلند که از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت کنند و موضوع ضرورت مقابله با دخالت های ایران در منطقه - حسب تعبیر خود - را در جدول گفت وگوهای دائمی خود با دولت های آمریکا اعم از دموکرات ها یا جمهوریخواهان قرار داده اند.

وی افزود: اولا؛ واضح است که ایران دولتی مهم، ریشه دار و مؤثر و دارای حضور و نفوذی طبیعی و تاریخی در منطقه است و علاوه بر آن دارای شراکت سازنده با بسیاری از کشورهای منطقه بوده و ممکن نیست که چنین کشوری را از حقوق و حضور طبیعی خود در منطقه منع کرده و یا آن را از چنین نقشی بازدارند.

مضافا آنکه از دیدگاه ناظران و صاحبنظران منصف، ایران بر عکس آنچه که توسط برخی طرف ها علیه آن شایع می شود، همواره بخش مؤثری از راه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی طرف های عربی دائما از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت می کنند

برخی طرف های عربی دائما از مداخلات ادعایی ایران در امور جهان عرب صحبت می کنند