مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-20دانش

بنیان دموکراسی / شماره 12 نشریه دانشجویی «جامعه پویا» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، شماره دوازدهم نشریه دانشجویی جامعه پویا منتشر شد.

- بنیان دموکراسی / شماره 12 نشریه دانشجویی جامعه پویا منتشر شد به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، شماره دوازدهم نشریه دانشجویی جامعه پویا منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، شماره دوازدهم نشریه دانشجویی جامعه پویا منتشر شد.

دوازدهمین شماره از نشریه دانشجویی جامعه پویا به مدیر مسئول و سردبیر، مهدی بزم آرا، به بررسی اغتشاشات، اعتراضات و تجمعات مردم در واشنگتن پرداخته شده است.

ترور دوباره حاج قاسم سلیمانی توسط اینستاگرام، تحلیل بنیان دموکراسی در مدعی بزرگ اجرای دموکراسی، آمریکا و نحوه عدالتخواهی و نقد آن از جمله مطالب منتشر شده در این شماره است.

در قسمتی از یادداشت، فرجام عدالتخواهی راستین آمده است: نکته ایی که می بایست به آن توجه کرد، این است که همراهی مطالبه با اعتراض، هنگامی که با برند و چارچوب مشخص همراه باشد، مشکلی را در بر نخواهد گرفت.

در باب نیت و عمل صحیح، سخن بسیار است و در این عریضه، برای ذهنیت خواننده این مرقوم؛ به بیان سرنخ هایی از آن بسنده گردید تا خود راهی سوی دیگر موارد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیان دموکراسی / شماره 12 نشریه دانشجویی «جامعه پویا» منتشر شد

بنیان دموکراسی / شماره 12 نشریه دانشجویی «جامعه پویا» منتشر شد