مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-20سياسي

انجام 620 زایمان و 800 عمل جراحی در بیمارستان شریعتی بندرعباس


رییس بیمارستان تازه تأسیس زنان و کودکان شریعتی بندرعباس گفت: از ابتدای آغاز به کار این بیمارستان فوق تخصصی تاکنون بیش از 600 زایمان و 800 عمل جراحی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر زینب الهی امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان و زنان دکتر علی شریعتی بندرعباس از ابتدای مهرماه 99 به بهره برداری رسید و تا امروز 620 مورد زایمان و 800 عمل جراحی در آن صورت گرفته است.

وی با بیان این که در بخش کلینیک این بیمارستان نیز 3500 نفر مورد معاینه و ارائه خدمات قرار گرفته اند، عنوان کرد: این بیمارستان دارای بخش های بالینی، زایمان، مادران پرخطر، جراحی، آی سی یو، مراقبت ویژه نوزادان، مراقبت های تخصصی، اتاق عمل، تریاژ و اورژانس است.

این فوق تخصص نوزادان افزود: بخش های پاراکلینیکی این بیمارستان نیز شامل رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و داروخانه است و آزمایشگاه تخصصی این بیمارستان قادر به انجام تمامی آزمایشات هورمونی، سلولی، حاملگی، گازهای خونی و تیروییدی و .

است.

دکتر الهی همچنین از راه اندازی قریب الوقوع بخش ماموگرافی این بیمارستان نیز خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان دکتر علی شریعتی بندرعباس 139 تخت بستری است که توانسته بخشی از نیاز درمانی استان در بخش زنان و زایمان و کودکان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 620 زایمان و 800 عمل جراحی در بیمارستان شریعتی بندرعباس

انجام 620 زایمان و 800 عمل جراحی در بیمارستان شریعتی بندرعباس