مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-20سياسي

فعالیت 100 کلینیک حقوق شهروندی در کشور/تدوین 15 عنوان کتاب حقوق کودک


با تشکیل معاونت حقوق بشر و امور بین الملل در وزارت دادگستری در دولت تدبیر و امید، راه اندازی کلینیک های حقوق شهروندی مدنظر قرار گرفت و تاکنون 100 کلینیک در استان های کشور فعال شده است، - ایسنا/مرکزی معاون وزیر دادگستری گفت: با تشکیل معاونت حقوق بشر و امور بین الملل در وزارت دادگستری در دولت تدبیر و امید، راه اندازی کلینیک های حقوق شهروندی مدنظر قرار گرفت و تاکنون 100 کلینیک در استان های کشور فعال شده است، همچنین راه اندازی کلینیک حقوق کودک مدنظر قرار گرفت و تاکنون 26 کلینیک در این راستا راه اندازی شده و امروز هم بیست و هفتمین کلینیک در اراک راه اندازی می شود.

محمود عباسی اول بهمن ماه در دیدار با اعضای هسته مرکزی کلینیک و انجمن تخصصی حقوق کودک در استان مرکزی با بیان اینکه بهترین ابزار برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان، کودکان، سالمندی و .

کلینیک های حقوقی است، گفت: این کلینیک ها ماهیت آکادمیک دارند، اما برخی از کشورها این امر را به بستر اجتماع منتقل کردند تا مردم بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه آموزش حقوق کودک، حقوق بشر، حاکمیت قانون و .

برنامه اصلی این کلینیک هاست، گفت: کلینیک های حقوق کودک در واقع با شخصیت حقوقی مستقل با نظارت همه جانبه به گونه ای تدارک دیده شده اند که ماهیت آکادمیک آنها حفظ شود و از طرفی انجمن علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 کلینیک حقوق شهروندی در کشور/تدوین 15 عنوان کتاب حقوق کودک

فعالیت 100 کلینیک حقوق شهروندی در کشور/تدوین 15 عنوان کتاب حقوق کودک