مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-20اقتصادي

کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان و کبودراهنگ


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان های همدان و کبودراهنگ خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان های همدان و کبودراهنگ خبر داد.

سرهنگ مجتبی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری کارکنان اداره برق شهرستان همدان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز توانستند در بازرسی از یکی از شهرک های صنعتی که به صورت غیرقانونی در حال استفاده از 25 دستگاه استخراج ارز دیجیتال بودند را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه 27 دی ماه 25 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق توسط پلیس کشف و ضبط شد، ادامه داد: ارزش این 25 دستگاه در مدل های مختلف برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با اشاره به دستگیری یک فرد در راستای استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال خاطرنشان کرد: پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی در ادامه با اشاره به کشف 14 دستگاه دیگر از یک واحد تولیدی که به صورت غیرقانونی در حال استخراج ارز دیجیتال بود، خبر داد و گفت: ارزش این دستگاه ها دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان و کبودراهنگ

کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان و کبودراهنگ