مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-20اقتصادي

کاشان به عنوان شهر پایلوت طرح بازآفرینی شهری انتخاب شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عرصه کل بافت فرسوده استان بالغ بر 14 هزار هکتار مساحت دارد که هزار هکتار آن به کاشان و آران و بیدگل اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی رضا قاری قرآن امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموعه کل استان اصفهان بالغ بر 40پروژه متعدد بازآفزینی در بحث بافت داریم اظهار کرد:  عرصه کل بافت فرسوده استان بالغ بر  14هزار هکتار مساحت دارد و با  توجه به گستردگی استان ، نگاه ویژه ای به این مقوله داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل هزار هکتار از این مساحت را به خود اختصاص می دهد گفت: این بافت ها در قالب طرح های مصوب و طرح های ابلاغیه است که توسط وزارت خانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 8 پروژه در مجموعه شهرستان کاشان و آران و بیدگل در بخش باز آفرینی در سال های گذشته فعال بوده است، افزود: بودجه اختصاصی به طور متوسط سالانه  بین 20 میلیارد تا 30 میلیارد بسته به پروژه های تعریف شده اختصاص داده می شود.

قاری قرآن با اشاره به اینکه کاشان و آران و بیدگل یکی از شهرهای مهم استان است و بخش عمده قیر به مجموعه این شهرستان اختصاص داده می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها در بافت داخلی شهرها نقش اساسی و مهم را دارند اکثر پروژه ها در بحث های تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان به عنوان شهر پایلوت طرح بازآفرینی شهری انتخاب شد

کاشان به عنوان شهر پایلوت طرح بازآفرینی شهری انتخاب شد