مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-20سياسي

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری های اجتماعی


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می توانند بسیار مؤثر باشند.

- حجت الاسلام سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه برگزاری دوره های ویژه و با هدف توانمند سازی منابع انسانی نهاد دین در استان خصوصاً برای طلاب و مبلغین در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: مخصوصاً در دوره هایی که نیاز استان به آنها شدید است مثل دوره های مشاوره و روانشناسی و تربیت مربی کودک به ویژه برای خواهران طلبه اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره ها با هدف تربیت و ارتقای مهارت و دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می گیرد، تصریح کرد: بخشی از فعالیت های آموزشی مربوط به فضلا و طلاب لرستانی مقیم قم خواهد بود که در آنجا پیگیری می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در این راستا جلساتی را با دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد لرستان خواهیم داشت، افزود: تصور ما این است که نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن بسیار در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می توانند مؤثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری های اجتماعی

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری های اجتماعی