مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-20سياسي

تشکیل کمپین بانوی مهربانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه های هفته زن از تشکیل کمپین بانوی مهربانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نادیا صداقت در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر و روز زن گفت: برنامه های این هفته از 11 تا 17 بهمن برگزار می شود.

برخی برنامه های این هفته شامل برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه زنان و خانواده، دیدار با خانواده شهدا، همایش پیاده روی با رعایت نکات بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب خوانی با موضوع سرباز مقاومت سرباز ولایت، بازدید از خانه سالمندان زنان در شهرهای مختلف، دوره آموزش زنان در انقلاب به صورت مجازی و برگزاری نمایشگاه، نقاشی، خاطره گویی و شب شعر با موضوع ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 60 مشاور بانوان در ادارات استان مشغول هستند، بیان کرد: دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها تلاش کنند برنامه های این هفته در خورشان زنان باشد و دستاوردهای حوزه زنان و خانواده را تبیین، تشریح و ارائه دهند و اگر افتتاح یا رونمایی حوزه زنان دارند با دفتر امور بانوان هماهنگی کنند تا با حضور مسئولان استان و کشوری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمپین بانوی مهربانی در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل کمپین بانوی مهربانی در کهگیلویه و بویراحمد