مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-20دانش

ابتلای 9 درصدی خانواده دانشجویان به کرونا/بستری 146 دانشجوی کرونایی


رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از ابتلای پنج درصد دانشجویان و 9 درصد خانواده های آنها  به کرونا خبر داد و گفت: تعداد 146 دانشجوی مبتلا به این ویروس در بیمارستان بستری هستند.

- رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از ابتلای پنج درصد دانشجویان و 9 درصد خانواده های آنها  به کرونا خبر داد و گفت: تعداد 146 دانشجوی مبتلا به این ویروس در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر مجید صفاری نیا در نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 که امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با بیان اینکه 9 درصد خانواده های دانشجویان به کرونا مبتلا شده اند، تاکید کرد: تا 90 روز بعد از ابتلای فرد به کرونا 23 درصد عوامل روانشناختی در او دیده می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با حجم عظیمی از اختلالات روانشناختی مواجه هستیم که تبلور خود را در حوزه دانشجویی هم نشان می دهند، تصریح کرد: در این زمینه، یکی از نهادهای موفق در پیشگیری و کنترل کرونا وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان بوده است.

رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با اشاره بر اینکه پر ریسک ترین گروه در زمینه ابتلا به کرونا دانشجویان هستند، افزود: با بررسی یک جامعه آماری 230 هزار نفری از دانشجویان مشخص شد پنج درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شده اند؛ اغلب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 9 درصدی خانواده دانشجویان به کرونا/بستری 146 دانشجوی کرونایی

ابتلای 9 درصدی خانواده دانشجویان به کرونا/بستری 146 دانشجوی کرونایی