مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-20سياسي

تحقق حقوق بشر و حقوق کودک نیازمند همکاری بین المللی است


معاون وزیر دادگستری تحقق حقوق بشر و حقوق کودک را نیازمند همکاری بین المللی و نگاه همه جانبه دانست و گفت: تدوین حقوق کودک نشان دهنده توجه به کودکان در نظام بین المللی و نظام داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود عباسی ظهر امروز در آیین افتتاحیه یازدهمین مدرسه زمستانه حقوق کودک استان مرکزی اظهار کرد: ایران کشوری دینی و اسلامی است، از ابتدای اسلام حقوق کودکان به خوبی توجه و تعریف شده و جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: در دین مبین اسلام قبل از توجه مجامع بین المللی به حقوق کودک توجه شده بوده و آموزه های اسلامی در این خصوص وجود دارد.

معاون وزیر دادگستری بیان کرد: مدرسه حقوق کودک توسط مرجع ملی کنواسیون حقوق کودک در قالب مدارس فصلی برگزار می شود؛ منظور از حقوق کودک مجموعه ای از حقوق اساسی و اصلی است که از کنگره بین المللی 1924 تا کنوانسیون حقوق کودک 1989 پروتکل های الحاقی و قوانین آن را شامل می شود.

عباسی تحقق حقوق بشر و حقوق کودک را نیازمند همکاری بین المللی و نگاه همه جانبه دانست و ادامه داد: تدوین حقوق کودک نشاندهنده توجه به کودکان در نظام بین المللی و نظام داخلی است و باید از کودک حمایت کرد.

وی اضافه کرد: دلیل اینکه می گوییم نیازمند کانون اصلاح و تربیت هستیم و کودکان را به زندان نمیفرستیم این است که آنها نیازمند حمایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق حقوق بشر و حقوق کودک نیازمند همکاری بین المللی است

تحقق حقوق بشر و حقوق کودک نیازمند همکاری بین المللی است