مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-20سياسي

روش شناسی آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات بررسی می شود


مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه نشست مجازی «روش شناسی مرحوم علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات» را برگزار می کند.

- مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه نشست مجازی روش شناسی مرحوم علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همواره دفاع از کیان اعتقادی شیعه و پاسخگویی به شبهات از مهمترین تکالیف و اقدامات علمای اسلام در طول تاریخ بوده است.

یکی از ویژگی های بارز مرحوم آیت الله مصباح یزدی نیز، پاسخگویی به شبهات روز بوده است که شایسته است مورد بررسی قرار گرفته و روش ویژه ایشان در پاسخگویی به شبهات به نسل های بعد منتقل شود.

در همین راستا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، با مشارکت انجمن معرفت شناسی حوزه، نشست علمی مجازی روش شناسی مرحوم علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات را برگزار می کند.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین شریفی، دانشیار مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی رییس انجمن معرفت شناسی به بررسی روش ویژه علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات پرداخته و امتیازات و ویژگی های آن روش را معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش شناسی آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات بررسی می شود

روش شناسی آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات بررسی می شود