مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-20سياسي

نماینده مجلس: 300 هزار معلم ظرف چهار سال آینده بازنشسته می شوند


ظرف 3 تا 4 سال آینده بیش از 300 هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش بازنشسته می شوند، در حالی که ظرفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان بسیار بسیار کم است و فقط تعداد کمی از آنها استخدام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه یکم بهمن ماه 99) و در جریان بررسی طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریور 1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در غیررسمی شامل حق التدریسی ها، مربیان نهضت سوادآموزی، خرید خدمتی ها و مربیان پیش دبستانی را داده است، اما متأسفانه هر ساله و به بهانه های مختلف استخدام آنها را به تعویق انداخته است و از طرف دیگر تعدادی از معلمان که سابقه 15 ساله تدریس داشته و برای تدریس به دورترین نقاط کشور می روند، آیا عادلانه است که برای آنها آزمون استخدام بگذاریم.

نماینده اقلید در مجلس تصریح کرد: اگر این معلمان توانایی دارند چرا بنا دارند با برگزاری آزمون حق این افراد را ضایع کنند و اگر هم توانایی ندارند چرا تاکنون آنها را معطل کرده و به کار گرفته اند؟ صالحی گفت: ظرف 3 تا 4 سال آینده بیش از 300 هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش بازنشسته می شوند، در حالی که ظرفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان بسیار بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 300 هزار معلم ظرف چهار سال آینده بازنشسته می شوند

نماینده مجلس: 300 هزار معلم ظرف چهار سال آینده بازنشسته می شوند